TCHIBO a deschis primul magazin din România, în cadrul complexului comercial Promenada Mall. Cafea, desigur, dar și haine pentru copii, femei și bărbați, precum și o mulțime de alte produse non food te așteaptă în cei 400 de metri pătrați ai magazinului, deschis azi pentru public.
Odată cu inaugurarea primul său magazin din România, Tchibo a adaptat conceptul unic al magazinului la preferințele și cerințe consumatorilor locali. Triada Tchibo este compusă din: partea de cafenea, partea de vânzare a produselor din cafea și pentru cafea – unde va exista o gamă premium disponibilă numai în magazin – și partea de retail.
Laurențiu Boboc (CEO Tchibo) și-a dorit (și a reușit) să creeze un spațiu primitor: în noul magazin Tchibo poți bea o cafea cu tradiție, îți poți crea propriul mix de cafea, poți face cumpărături pentru familie și în plus, ai la dispoziție WiFi gratuit.
Produsele de retail (create special și exclusic pentru Tchibo, la standarde germane de caliatte) sunt împărțite în cinci categorii: pentru ea, pentru el, pentru copii, pentru casă și pentru activități sportive, se vor schimba ciclic, o dată pe lună.
Compania Tchibo dorește să continue expansiunea magazinelor de acest tip, atât în București cât și în alte orașe ale țării.
Primul magazin Tchibo a fost deschis în anul 1955 în Hamburg și oferea clienților posibilitatea de a gusta cafeaua înainte de achiziționare. A urmat apoi extinderea portofoliului și cu produse nealimentare ajungând în prezent la un număr de peste 1050 de magazine proprii.