P&G lansează tehnologia Fiber Science în 3 pași

În cadrul evenimentului de lansare P&G Future Fabrics din Milano, P&G şi-a dezvăluit în exclusivitate strategia inovatoare ce va revoluţiona ţesăturile şi moda, strategie concepută special pentru brandurile sale de îngrijire a ţesăturilor – Ariel şi Lenor. Giles Deacon şi un grup de experţi prestigioşi din lumea modei şi a designului de ţesături s-au reunit pentru a discuta despre cele mai recente progrese în materie de textile şi provocarea legată de modul în care consumatorii au grijă de hainele lor.

P&G Fabric Care a îmbinat inspiraţia şi expertiza în produsele pentru îngrijirea părului şi pielii cu studii realizate la nivel mondial cu privire la relaţia consumatorilor cu hainele lor, pentru a crea o strategie revoluţionară de repoziţionare a categoriei de produse pentru îngrijirea hainelor. Abordarea Fiber Science în 3 paşi: de a curăţa, proteja şi intensifica longevitatea, frumuseţea şi performanţa hainelor preferate ale consumatorilor.

Giles Deacon, noul Global Fashion Consultant al P&G,  a dezvăluit în exclusivitate prima sa colecţie de haine pentru spălare automată. Deacon a discutat despre inovaţia în materie de textile şi modul în care l-a inspirat şi va continua să îl inspire aceasta în colecţiile sale.

 

Giles a declarat: „Am vrut să creez ceva neobişnuit pentru această colecţie. Am folosit modele pe care nu te-ai aştepta să le poţi spăla la maşina automată – precum rochiile de seară – alături de ţesături de ultimă generaţie care să elimine prejudecăţile asupra aspectului hainelor spălate la maşină. Lucrând cu experţii de la P&G Fabric Care, am realizat că toţi consumatorii doresc ca hainele lor să arate ca noi cât de mult posibil, de aceea colaborez cu P&G pentru a realiza acest lucru. Sunt convins că tot mai mulţi designeri vor introduce conceptul de spălare automată în colecţiile lor'.


URMĂREŞTE CEL MAI NOU VIDEO
Recomandari
Redactia.ro
RTV
Proiecte speciale
Unica.ro
Trending news
Mai multe din Stiri
Buton