Una dintre modalitățile prin care ne putem asigura că cel mic își concentrează atenția pe activități care îi sunt cu adevărat benefice este aceea de a petrece timp alături de el realizând lucruri distractive și educative deopotrivă. De la vizionarea desenelor animate de tip infotainment până la mersul cu bicicleta în parc, fiecare minut petrecut împreună cu cel mic contribuie la dezvoltarea sa personală.
O activitate renumită pentru calitatea sa de a le forma celor mici deprinderi motorii importante (coordonare ochi-mână, dexteritate etc.), stârnindu-le totodată și curiozitatea și imaginația este joaca cu plastilina. O oră pe zi de modelaj îi poate dezvolta copilului creativitatea, deprinderi practice, abilități de comunicare valoroase și chiar o înțelegere mai largă a lumii înconjurătoare (concepte abstracte, obiecte necunoscute, personaje etc.)
Recomandăm, deci, cu mare drag campania națională „Back to School', care (re)aduce superplastilina PLAY-DOH pe masa de joacă într-un mod plin de viață și învățături esențiale pentru cei mici. Luând forma unei competiții cu premii de neratat, campania provoacă părinții români să își pună imaginația la joac și să se alăture astfel Academiei PLAY-DOH. Aceștia trebuie să se înscrie în concurs pe platforma www.Playdoh-Academy.ro, să răspundă provocărilor lansate de Hasbro și… pot câștiga jucăriile preferate ale copiilor, sau chiar premiul cel mare: o vacanță pentru întreaga familie!
Care sunt etapele concursului?
Există două tipuri diferite de provocări Back ToSchool:
1) de modelaj, în care copiii trebuie să folosească pasta modelatoare PLAY-DOH într-un mod cât mai creativ, pentru a îndeplini temele de pe platformă, sau
2) de quiz, în care aceștia răspund la întrebări de cultură generală, accesibile tuturor.
Atât îndeplinirea provocărilor, cât și orice achiziție PLAY-DOH din magazine, se transformă în puncte. Adunând cât mai multe puncte, jucătorii Academiei au șansa de a-și câștiga jucăriile preferate din wishlist-ul creat alături de părinte în contul platformei sau de a câștiga o vacanță în valoare de 2.000 de euro pentru toată familia!
Scopul principal al campaniei este acela de a-i implica pe cei mici într-un demers în care munca lor finală este recompensată, iar câștigul este pe măsura perseverenței și creativității de care dau dovadă (cu cât realizează proiecte mai mari sau mai ambițioase, cu atât primesc mai multe puncte). Fiecare achiziție de super plastilină sau provocare PLAY-DOH îl aduce pe cel mic mai aproape de câștig!
Înscrie-te în Academie pe www.playdoh-academy.ro !