Cards of Joy, campania de responsabilitate sociala unica in Romania, a ajuns la final. Proiectul s-a desfasurat intre 16 aprilie si 1 iulie, iar unicitatea a constat in faptul ca cei zece copii au fost trimisi in tabara prin contributia morala a participantilor si nu printr-una financiara.
Participantii si-au inscris faptele bune pe site-ul campaniei (www.cardsofjoy.heidi-chocolate.com) pentru a ajuta zece copii talentati, dar lipsiti de posibilitati financiare, sa ajunga intr-o tabara de creatie, prima din viata lor.
Copiii propusi pentru acest proiect au fost selectati de organizatia Salvati Copiii Romania, partener al campaniei, si vor pleca luna aceasta in tabara Adventure Camps din Straja, judetul Hunedoara.
Cel mai mare punctaj obtinut in urma voturilor a fost insumat de fapta buna a Adelinei Dinulescu. Printr-o mica donatie, ea a ajutat o tanara mama singura, lipsita de posibilitati materiale, sa aiba un Craciun mai frumos. Adelina a castigat astfel 50 de kg de ciocolata Heidi.
Heidi Chicolat a oferit si alte premii in ciocolata (unsprezece premii a cate 20 de tablete) celor care au adunat in fiecare saptamana cele mai multe voturi.
Participantii la aceasta campanie au putut crea lanturi umane de fapte bune, dand mai departe codul pe care l-au primit la inscriere. Astfel, cel mai lung lant realizat a adunat 32 de gesturi frumoase.
Heidi Chocolat isi propune sa deruleze campania „Cards of Joy' si in alte tari, incepand cu toamna acestui an. Proiectul a fost sponsorizat de Adventure Camps.