„Am devenit parteneri ai miscarii nationale MOMC din acest an. Voluntarii Amway vor contribui in mod direct la acest demers major de plantari la nivel national menit sa protejeze mediul inconjurator din Romania. Principiile de dezvoltare durabila ale companiei noastre sunt dedicate cauzei pentru un mediu verde in fiecare tara in care ne desfasuram activitatea', a declarat George Popescu, director general Amway Romania.
Misiunea Amway pentru protectia mediului in intreaga lume implica utilizarea si gestionarea adecvata a resurselor globale limitate. Amway isi asuma rolul pentru promovarea si incurajarea responsabilitatii profunde fata de mediu prin realizarea de produse ecologice. Utilizarea unei formule unice, super-concentrate, pentru produsele de curatenie a casei, inseamna mai putine ambalaje aruncate in gropile de gunoi.
Amway a devenit unul dintre primii producatori de produse biodegradabile pentru curatenie cand a lansat L.O.C.™ Liquid Organic Concentrate (Concentrat Organic Lichid) in 1959 produs doar cu agenti de curatare biodegradabili. Conform OECD, agentia europeana care a stabilit reglementarile de mediu, produsele Amway pentru curatenie respecta toate conditiile de „biodegradabilitate eficace', folosindu-se astfel mai putina energie in productie.
Miscarea MOMC, initiata in anul 2006 de catre Fundatia PRAIS, este recunoscuta oficial de United Nations for Environment Program (UNEP) si se deruleaza sub egida programului global al UNEP „Plant for the Planet'. Aceasta recunoastere are la baza contributia miscarii romanesti la programul de mediu al Natiunilor Unite – campania „Un Miliard de Copaci'.
Miscarea nationala de plantari a fost nominalizata in 2007 – la numai un an de la lansare, de catre Juriul International Public Relations Association (IPRA), la sectiunea celor mai bune campanii PR pe mediu.