După Roller Babies', cel mai vizionat spot publicitar oficial lansat la nivel global şi după Baby Inside' cu cei 50.000 de bebeluşi dansatori, Evian doreşte să ofere audienţei sale, încă o dată, un uimitor şi incitant spectacol.
Pe 21 aprilie, Evian a lansat 'Baby & Me', cea mai nouă campanie globală de brand, creată de BETC. Sub îndemnul Trăieşte tânăr, campania reafirmă viziunea Evian asupra tinereţii: o valoare pozitivă și universală, îmbrăţişată de către fiecare dintre noi, indiferent de vârstă.
Totul începe cu o întâlnire: mergând pe stradă, un om îşi vede reflexia într-o oglindă … dar în versiunea sa de copil. Mai multe personaje din jurul lui trăiesc, de asemenea, aceeași experiență năucitoare.
Fiecare dintre ei începe să se joace cu varianta lui de bebeluş – baby-self': conectarea cu copilul lor interior le conferă tuturor un sentiment de libertate, de renunţare, o comunicare frenetică și spontană. Astfel, joaca se transformă în dans, pe ritmurile piesei 'Here comes the Hotstepper', remixată de Yuksek pentru Evian.
Spotul a fost lansat în data de 21 aprilie, simultan pe plaformele digitale din mai multe ţări: Franţa, Belgia, Elveţia, Germania, Marea Britaniei, USA, Canada, Rusia, Ucraina, Dubai, Singapore, Taiwan, Japonia.
Puteţi să vedeţi filmul Evian Baby&me aici.
Baby & Me – campania outdoor
În paralel cu filmul, a fost lansată și o campanie outdoor. Începând cu 15 mai, în Franța, stațiile de metrou au fost invadate de postere care ilustrează 10 portrete de diferite vârste. Fiecare personaj descoperă cu uimire copilul interior – 'baby-self'- de cealaltă parte a platformelor, printr-un efect de oglindă. Printre acestea, se numără două personaje celebre: campioana de tenis Maria Sharapova și Melissa Reid, talentata jucătoare de golf.
Baby & Me – aplicaţia mobile şi Facebook
Fiecare dintre noi îşi poate regăsi copilul interior -'baby-self', prin intermediul aplicaţiei digitale dezvoltate de BETC Digital şi B-Reel. Tot ce trebuie să faci este să încarci o poză de-a ta, iar aplicaţia o va transforma într-una de bebeluş. Acest lucru este posibil datorită avansatului software de recunoaştere facială, un tratament de reîntinerire perfect pentru a fi distribuit în reţelele sociale!