Sanofi va dona 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs de angajati si sustinatori ai acestora.
Cei care vor sa contribuie financiar la modernizarea spitalului o pot face apeland (doar in reteaua Romtelecom) 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro. Mai multe detalii sunt disponibile la www.parinticlujeni.ro.
Doisprezece angajati ai Sanofi Romania si Zentiva, alaturi de prieteni si membri ai familiilor, vor participa la Bucharest International Marathon 2011, organizat in perioada 7-9 octombrie. Participarea lor va avea o miza sociala, si anume sustinerea Fundatiei Parinti Clujeni in proiectul de renovare completa a bucatariei centrale a Spitalului Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca.
Sanofi incurajeaza initiativa angajatilor si a hotarat sa doneze cite 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs in cadrul evenimentului de catre angajatii sai, dar si de catre sustinatorii acestora care au aderat la cauza. De asemenea, toti cei care vor sa contribuie prin donatii personale o pot face sunand la 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro, numere valabile in reteaua Romtelecom.
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Cluj-Napoca este una dintre cele mai complexe institutii medicale de pediatrie, de care beneficiaza anual circa 130.000 de copii din toata tara. Scopul proiectului este asigurarea unei alimentatii sanatoase celor 350 de copii internati zilnic, prin renovarea completa si dotarea bucatariei centrale, aflata in prezent intr-un grad avansat de degradare. Majoritatea dotarilor materiale s-au realizat in perioada 1977-1985, iar altele partial pana in anul 1993. Pana in acest moment s-au strans circa 5000 lei si mai este nevoie de inca 270.000 lei. Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile la http://www.parinticlujeni.ro/proiecte/?2011-Zambet-de-copil-27.
„Ne angajam sa parcurgem peste 300 de km impreuna. Abordam acest eveniment foarte serios, cu antrenamente riguroase si dieta alimentara stricta, bazata pe proteine. Ne-am mobilizat fantastic, cu atat mai mult cu cat miza este una sociala, legata de sanatatea copiilor. Ii asteptam alaturi de noi la maraton pe toti cei care vor sa ia atitudine. Ne veti recunoaste usor dupa baloanele albastre si tricourile cu Salvati Spitalul de Copii Cluj' – Doru Mircea, National Sales Force Manager, Cardiometabolic, Sanofi Romania si participant la maraton.
Angajatii Sanofi si Zentiva sunt deja la al doilea proiect de acest gen. In aprilie 2011 au alergat la Maratonul International Cluj, iar banii donati de companie in numele lor au fost alocati copiilor care sufera de diabet, pentru a-i sprijini in lupta dusa zilnic impotriva acestei afectiuni.