75% dintre copiii de până în 13 ani au carii pe dinții temporari. 4 din 10 copii au carii pe dinții definitivi, în vreme ce aproape 90% dintre acestea sunt netratate.Acestea sunt concluziile celui mai nou studiu privind sănătatea orală la copii, derulat de Zâmbește România’ în 2013, în școli și prezentate astăzi. cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății Orale.
GSK Consumer Healthcare a lansat astăzi cea de-a treia ediție a campaniei de educare și promovare a igienei orale corecte, Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega® și promovată de Mihaela Rădulescu.
‘Zâmbește România’ îi invită pe părinți și copii să arate că statisticile negative cu privire la sănătatea orală pot fi demontate.
Cu mesajul „Ai grijă de sănătatea dinților tăi!’, campania Zâmbește România susține cei trei pași esențiali pentru o mai bună igienă orală, ca mijloc principal de prevenție al problemelor dentare:
• periajul dinților de două, maximum de trei ori pe zi
• vizită la dentist în mod regulat
• o dietă sănătoasă și echilibrată, care să includă multe fructe și legume
Odată cu lansarea noii ediții, Zâmbește România, cu susținerea Aquafresh®, dă startul unei competiții naționale care se adresează copiilor de până în 14 ani, familiilor lor, cât și claselor din școala primară și generală. Competiţia va premia creativitatea și umorul în modul de a arăta cum își îngrijesc dinţii zi de zi. Premiile sunt pe măsură: o excursie la Disneyland împreună cu familia (pentru categoria „Familii’), respectiv 10 premii în valoare de 500 euro (pentru categoria Școală’) pentru dotarea claselor.
Înscrierile se fac în perioada 20 martie 2014 – 20 aprilie 2014 inclusiv, prin intermediul aplicației de pe www.zambesteromania.ro sau pagina de Facebook Zâmbește România.