În cadrul evenimentului de lansare P&G Future Fabrics din Milano, P&G şi-a dezvăluit în exclusivitate strategia inovatoare ce va revoluţiona ţesăturile şi moda, strategie concepută special pentru brandurile sale de îngrijire a ţesăturilor – Ariel şi Lenor. Giles Deacon şi un grup de experţi prestigioşi din lumea modei şi a designului de ţesături s-au reunit pentru a discuta despre cele mai recente progrese în materie de textile şi provocarea legată de modul în care consumatorii au grijă de hainele lor.
P&G Fabric Care a îmbinat inspiraţia şi expertiza în produsele pentru îngrijirea părului şi pielii cu studii realizate la nivel mondial cu privire la relaţia consumatorilor cu hainele lor, pentru a crea o strategie revoluţionară de repoziţionare a categoriei de produse pentru îngrijirea hainelor. Abordarea Fiber Science în 3 paşi: de a curăţa, proteja şi intensifica longevitatea, frumuseţea şi performanţa hainelor preferate ale consumatorilor.
Giles Deacon, noul Global Fashion Consultant al P&G, a dezvăluit în exclusivitate prima sa colecţie de haine pentru spălare automată. Deacon a discutat despre inovaţia în materie de textile şi modul în care l-a inspirat şi va continua să îl inspire aceasta în colecţiile sale.
Giles a declarat: „Am vrut să creez ceva neobişnuit pentru această colecţie. Am folosit modele pe care nu te-ai aştepta să le poţi spăla la maşina automată – precum rochiile de seară – alături de ţesături de ultimă generaţie care să elimine prejudecăţile asupra aspectului hainelor spălate la maşină. Lucrând cu experţii de la P&G Fabric Care, am realizat că toţi consumatorii doresc ca hainele lor să arate ca noi cât de mult posibil, de aceea colaborez cu P&G pentru a realiza acest lucru. Sunt convins că tot mai mulţi designeri vor introduce conceptul de spălare automată în colecţiile lor’.