Mâncarea este un element foarte important în viețile noastre. Dincolo de latura nutritivă, hrana de calitate ne asigură și plăcerea gustului și contribuie la întărirea legăturilor cu prietenii, familia sau colegii. Din păcate, nu avem mereu timp sau disponibilitatea să gătim. În plus, nici ieșirile la restaurant nu mai sunt ce erau, din cauza pandemiei.
Din fericire, există alternativa comenzilor online de mâncare. Serviciile de food delivery livrează preparate variate, rapid, ajutându-ne, astfel, să economisim timp. Dar, cum recunoaștem un site bun de comenzi pentru mâncare? Citește, în continuare, și vei afla care sunt condițiile pe care trebuie să îndeplinească site-ul unui serviciu de food delivery, ca să ne satisfacă toate cerințele!
Interfața prietenoasă
Unul dintre cele mai dezamăgitoare aspecte ale unui site este interfața greoaie. În cazul unui site care se bazează pe contactul direct cu publicul, intuitivitatea și ușurința în navigare sunt aspecte cheie. Nimeni nu vrea să caute mult până găsește preparatul preferat, mai ales, când îi este foame sau are oaspeți. Butoanele de selectare, comandă și de introducere a datelor trebuie să fie vizibile și ușor de accesat. De asemenea, când comandăm mâncare online, ne place să trecem prin cât mai puține etape, astfel că navigarea trebuie să fie cât mai directă.
Accesul facil de pe mobil
În prezent, telefonul este cel mai utilizat device pentru accesarea internetului. Pe lângă un site optimizat în acest sens, aplicațiile online ale serviciilor de livrare trebuie să fie cât mai ușor de utilizat, atât în ce privește selectarea mâncării și a variantelor de preparare, cât și în efectuarea plății.
Varietatea mare de restaurante și preparate
Se întâmplă, deseori, să ne dorim experiențe culinare noi. Un număr mare de restaurante afiliate, cu specialități diferite, asigură mai multe opțiuni de preparate, astfel că avem, mereu, ceva nou de încercat. În plus, dacă nu suntem mulțumiți de mâncarea de la un restaurant, îl putem schimba, până găsim preparatul gătit cum ne place.
Există situații când poziționarea noastră sau ora ne pot limita numărul de restaurante și comenzi disponibile. Și în acest caz, un număr cât mai mare de localuri sau producători afiliați este important. Cei de la FoodPanda, de exemplu, au un număr mare de parteneri, așadar, clienții lor au șanse sporite să mănânce preparatul dorit, indiferent de condiții.
Atenția față de client
Unul dintre aspectele care îți arată că ai întâlnit site-ul cel mai bun pentru comenzi online este grija față de clienți. Fie că vorbim de managementul comenzilor, de răspunsul rapid la orice întrebări sau de ajutorul oferit clienților începători sau nefamiliarizați cu acest concept de food delivery, un site trebuie să fie aproape de clienții săi. Bineînțeles, nemulțumirile trebuie tratate cu profesionalism și prin oferirea de soluții viabile.
Opțiuni de plată multiple
În contextul pandemiei prin care trecem, plata cu bani gheață este evitată de majoritatea clienților. Pe lângă plata cu un card, integrarea în site-urile și aplicațiile de food delivery a unor opțiuni de plată suplimentare asigură accesul facil la produsele culinare preferate.
Aspectul site-ului de comenzi online de mâncare
Felul în care arată site-ul poate părea un criteriu inutil, dacă ne raportăm la motivul accesării, dar, aspectul contribuie la selectarea preparatelor și la experiența generală a comenzii. Chiar dacă este un criteriu secundar, aspectul site-ului ne influențează, la nivel conștient, dar și subconștient.
Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/carton-delivery-box-on-windowsill-4061560/
Cel mai bun site pentru comenzi online de mâncare este cel care pune satisfacția clientului pe primul plan. Astfel, un serviciu de food delivery orientat spre consumator va încerca să facă interacțiunea acestuia cu site-ul cât mai plăcută și eficientă.