NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii

In luna mai, NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii. In anul 1911, aparitia primei creme cu o formula stabila, pe baza de apa si ulei, a revolutionat ritualul clasic de ingrijire. Ea a primit numele NIVEA Creme si a fost doar prima dintr-o lunga serie de inovatii prin care Beiersdorf a definit era moderna a ingrijirii pielii.

100 de ani de NIVEA

1911 – Apare prima crema NIVEA. In anul 1890, Dr. Oscar Troplowitz achizitioneaza, de la fondatorul Paul C. Beiersdorf, compania Beiersdorf din Hamburg. Consilierul sau, Prof. Paul Gerson Unna, are o inclinatie catre inovatii. El ii prezinta lui Troplowitz un nou tip de emulsificator, care se numeste Eucerit (lit. „ceara frumoasa’). Prin folosirea acestuia, devine posibila dezvoltarea primei creme stabile, bazate pe ulei si apa, care poate fi produsa la nivel industrial: NIVEA. La inceput, crema este vanduta intr-o cutie galbena, eleganta, inspirata din curentul „Art Nouveau’.

1925 – NIVEA isi face aparitia in cutiuta albastra. Cutiuta albastra inscriptionata cu litere albe este inaugurata in anul 1925. Chiar si in acele vremuri, cuvantul NIVEA era sinonim cu ingrijirea pielii si noua crema devine, in scurt timp, un obiect de cult.

1929 si 1931 – Familia NIVEA este in continua crestere. Apar noi produse in gama NIVEA: samponul, crema de ras si uleiul pentru piele. Tot in aceasta perioada apare si primul succes in vanzarile internationale. Dupa jumatatea anilor 30, reclamele (mai ales cele din cinematografe) reflecta stilul NIVEA, dezvoltat de Elly Heuss-Knapp.

1936 – Este lansat primul ulei pentru bronzat. Oamenii incep sa puna pret pe timpul liber si isi dau seama ca o piele bronzata este chic. NIVEA se confrunta cu impactul expunerii pielii la soare, iar cercetatorii incep sa se axeze pe aceasta problema. Uleiul pentru bronzat NIVEA este primul produs care ofera protectie solara usoara.

1958 – Se aude pentru prima data legendarul „puf, puf’ al NIVEA Sun Spray. NIVEA lanseaza primele spray-uri cu protectie solara. In timp, acestea au devenit indispensabile si sunt in permanenta supuse unui proces de imbunatatire.

1963 – Apare primul lapte de corp „lichid’ – NIVEA Milk. Din nou, NIVEA este deschizator de drumuri: crema NIVEA poate fi folosita acum si ca „lapte de corp’. NIVEA Milk ingrijeste, dar si hidrateaza pielea uscata.

1980 – Sunt lansate produsele de ingrijire pentru barbati – NIVEA FOR MEN. Industria cosmetica incepe sa se concentreze si asupra barbatilor. Totul a inceput cu After Shave Balsam NIVEA, un produs pe care barbatii din toata lumea il folosesc dupa barbierit.

1998 – Cel mai bine vandut produs anti-rid: Q10 de la NIVEA VISAGE. Datorita descoperirii revolutionare a beneficiilor pe care le are coenzima Q10 asupra pielii, este lansata cea mai bine vanduta crema anti-rid: NIVEA VISAGE Q10. Astfel, NIVEA devine prima companie care a introdus, intr-o crema, o substanta proprie pielii. Prin efectul antioxidant al enzimei din crema Q10, aceasta lupta eficient impotriva semnelor de imbatranire a pielii.

2004 – Este deschis Centrul de Cercetare NIVEA. Intins pe o suprafata de 16.000 m² in Hamburg, este unul dintre cele mai moderne laboratoare de cercetare din lume, dotat cu tehnologie ultra-avansata, un centru de testare si un auditoriu. Peste 1.000 de angajati lucreaza in cercetare stiintifica, dezvoltare si managementul calitatii, iar 650 dintre ei sunt dedicati cercetarilor dermatologice.

2005 – NIVEA Sun Protection cu efect imediat si cu filtru echilibrat UVA/UVB. NIVEA este primul brand care ofera produse cu protectie solara in care exista un sistem echilibrat de filtre impotriva razelor ultraviolete UVA si UVB, oferind protectie imediata. Bazata pe inovatia NIVEA, scara de masurare a UVA este acceptata astazi in intreaga lume.

2006 – Isi deschide portile NIVEA Haus din Hamburg, care ofera momente speciale de relaxare cu NIVEA. Dupa casa din Hamburg au urmat si cele din Berlin, Dubai si Viena. Aici veti gasi gama completa de produse NIVEA, tratamente de infrumusetare pentru corp si ten si consultanta specializata.

2010 – Hidratare inteligenta de la NIVEA. Hydra IQ activeaza procesul de hidratare naturala a pielii pentru mai mult de 24 de ore. In cei sapte ani de cercetari intense, oamenii de stiinta de la Beiersdorf „au tradus’ cunostintele lor despre corelatiile fiziologice ale pielii intr-o noua tehnologie, la fel de inteligenta ca si natura: Hydra IQ ajusteaza rezerva de hidratare si sistemul de raspandire din interior – cu un efect de hidratare non-stop pentru mai mult de 24 de ore. Din acest moment, aceasta inovatie are un rol important in cele mai bine vandute produse NIVEA.

Compania Beiersorf Romania este prezenta oficial pe piata romaneasca din anul 1999, iar marca Nivea detine astazi primul loc in 6 dintre cele mai importante segmente: ingrijrea fetei, ingrijirea corpului, deodorante, geluri de dus, after shave si ingrijirea fetei pentru barbati. In categoria de ingrijire a corpului, categorie focus pentru companie, NIVEA detine 27,6% cota de piata locala.

In spatele inovatiilor regasim increderea consumatorilor in marca NIVEA. In ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnata „Cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii’ in cadrul studiului „The Most Trusted Brands’ realizat de Readerss Digest, in 16 tari europene. Iar increderea consumatorilor, familiaritatea si entuziasmul fata de brandul NIVEA sunt cea mai importanta rasplata pentru un secol de grija si inovatie.

Redactia.ro
RTV
Proiecte speciale
Unica.ro
Trending news
Mai multe articole