După aproape 8 ani în care ITSY BITSY a fost implicat activ în educația copiilor prin joc și experiențe creative, el răspunde acum nevoilor de sprijin și informare, ale părinților. O mare parte din noua grilă Radio ITSY BITSY este dedicată exclusiv acestui public special.
După experiența ultimilor ani și numeroase cercetări ale publicului, am ajuns la convingerea ca educația copiilor începe cu cea a părinților. Așadar venim în sprijinul acestora cu programe noi care-i vizează în mod exclusiv. Astfel, părinții au parte de informații utile, parenting și tips&tricks pentru a fi părinți mai buni.’ declară Nadia Tătaru, Director General ITSY BITSY.
Echipa ITSY BITSY a conceput emisiuni speciale pentru părinți, care acoperă peste 50% din noua grilă. În timpul zilei, un slot orar generos este doar pentru parinti, între 9.00 și 17.00, de luni până vineri. Programe precum Mamma Mia’, emisiune în direct de la 9.00-12.00 sau Meditații pentru părinți’ difuzate de la 16.00 și de la 22.00, alături de muzica preferată a părinților români sunt câteva dintre ingredientele noii grile. Binecunoscutele programe cu Itsy și Bitsy se mențin în grilă, dimineața de la 7 la 9 și seara între 17.00 și 22.00.
Schimbarea este comunicată la nivel național printr-o campanie semnată GMP Advertising. Sub conceptul Sunt lucruri pe care copiii n-ar trebui să le audă’, noua campanie vizează o schimbare de percepție, de la ITSY BITSY radio pentru copii, la radio pentru părinți și copii. Campania a fost lansată la sfârșitul lunii octombrie, iar canalele de comunicare alese sunt outdoor și print.
E o campanie care duce mai departe ce a făcut ITSY BITSY în ultimii ani, cu o diferență de nuanță mică, dar mare: relația copii-părinți devine relația părinți-copii. Poate și pentru că părinții, mereu ocupați, au nevoie mai mare de ajutor. De aceea, azi ITSY BITSY le acordă mai multe ore pe zi, celor care au mai multă nevoie de soluții: părinților.’ declară Ioana Munteanu, Group Creative Director GMP Advertising
Acest demers vizează mai mult decât publicul ascultător. Ea se adresează și comunității de marketing, pentru a conștientiza target-ul special – părinții cu copii de până la 10 ani – pe care îl găsesc la Radio ITSY BITSY. Conform ultimului studiu făcut pentru ITSY BITSY de către D&D Research peste 1,4 milioane de persoane ascultă în mod regulat postul de radio ITSY BITSY în peste jumătate de țară.
Itsy Bitsy pentru părinți
PE ACELAȘI SUBIECT