SKIN MEDIA lansează opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovație în tehnicile de gătit, deschizând un parteneriat cu JARDEN CORPORATION, numărul 1 mondial în electrocasnice.
Gama de produse lansată acoperă în întregime nevoile și așteptările unui segment de piață aflat în continuă creștere, format din utilizatori cu educație superioară care se documentează constant asupra celor mai noi tendințe în alimentație și stil de viață sănătos.
Cele 8 branduri recent lansate de Skin Media sub conceptul „Gătește sănătos. Acasă’ oferă soluții complete pentru micul dejun, storcătoare multifuncționale și prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking și în vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregătit paste în casă, precum și gama TO GO (blendere personale și coffee makere) adresată persoanelor active.
Printre brandurile lansate se numară Crock Pot, un aparat de gătit electric, slow cooker, lider pe piață din SUA, Food Saver, un aparat pentru vidat alimente și ingrediente, numărul 1 în vânzările din Italia, Oster, un blender performant lider pe piețele din SUA, Canada și Spania și Breville, gamă care oferă o soluție completă pentru un mic dejun rapid și sănătos. Aceste 4 branduri aparțin companiei JARDEN CORPORATION, cel mai mare producător de electrocasnice din lume.
Gama nou lansată include și brandul SousVide Supreme, cu aparate care oferă consumatorilor români posibilitatea de a găti în vid, o tehnică inovatoare, accesibilă până acum exclusiv în restaurante.
Produsele vor fi disponibile în marile rețele de magazine, începând din luna decembrie și au o garanție de 5 ani.
Noua gamă de electrocasnice, sub conceptul „Gătește sănătos. Acasă’, stimulează
SKIN este un jucător important în piața de import și distribuție IT&C și un furnizor important al unora dintre cele mai mari hipermarket-uri, cash & carry , electroshop-uri și magazine online din România. Prezent pe piață din anul 2000, SKIN este distribuitor în România pentru branduri de renume printre care Nikon și Toshiba.