Compania Walt Disney EMEA a anuntat lansarea Disney Junior, o nouă platforma multipla de brand pentru copiii cu varste cuprinse între 2 si 7 ani si familiile acestora, disponibila in Romania din 1 iunie 2011, sub forma unui bloc de programe.
Noul brand centrat pe invatare, Disney Junior, reflecta legatura emotionala pe care generatii de consumatori o au cu povestile si personajele Disney, atat cele clasice cat si cele contemporane.
Programele Disney Junior ii invita pe parinti sa se alature copiilor lor pentru a trai experienta Disney cu povesti si personaje magice, muzicale si naturale, incorporand in acelasi timp teme specifice de invatare si dezvoltare create pentru copiii cu varste intre 2 si 7 ani.
Serialele si animatiile Disney Junior combina inegalabilele povesti Disney si personajele indragite de copii cu invatarea, cuprinzand matematica, limbi straine, nutritie si stiluri de viata sanatoase, precum si cu abilitatile sociale.
Prin mixul de programe de desene animate si actiune live, Disney Junior inspira invatarea prin joc, de la primele notiuni in domeniul matematicii si limbilor straine, la stiluri de viata sanatoasa, cu accent pe dezvoltarea sociala si emotionala. Celebreaza copilaria incurajandu-i pe copii sa rada, sa cante, sa danseze si, mai presus de toate – sa se distreze.
De la prima etapa de dezvoltare a programelor, Disney apeleaza la experti in educatie si dezvoltarea copiilor care analizeaza toate premisele si scenariile inainte de etapa de dezvoltare. Viziunea brandului Disney Junior a fost creata in stransa colaborare cu parintii, intreg continutul fiind aprobat de mamici.