Andreea Marin Banica sustine lansarea primului card de afinitate UNICEF din Romania. Produsul se adreseaza tuturor celor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sprijine initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama – copil in maternitatile din Romania.
Prin dotarea si mobilarea maternitatilor, precum si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
„Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare’, spune Andreea Marin Banica, Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania. „Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa.’
„Cardul UNICEF – UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi’, a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania.
„Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului.’
In prezent, in Romania, din 204 maternitati, 35 sunt incluse in initiativa Spital Prieten al Copilului, 23 obtinand deja acest statut. In toate aceste maternitati se nasc peste o treime din copiii din Romania.
Pentru a devini Spital Prieten al Copilului, o maternitate trebuie sa indeplineasca un set de 10 conditii, care reprezinta standarde internationale de ingrijire pentru mama si nou nascut; ele nu presupun conditii hoteliere speciale sau cheltuieli majore, sunt doar reguli de ingrijire.
Cardul de afinitate UNICEF, emis pe platforma MasterCard, este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat.
Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip si pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
„Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori’, spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank.
„Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetului UNICEF sa fie de asemenea transferata catre UNICEF.’
„Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit’, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.
„Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded.’
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.